Cégünk ingyen vállalja már meglévő, beregisztrált domain nevének átregisztrálását szerverünkre, ha cégünk webtár szolgáltatását választja.

 

 

 

 

 

Akció
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Változások
2009. március 03. kedd, 04:48

Cégünk változásokat vezetett be 2009-től !

Közel 10 éves Internet szolgáltatásunk alatt több napi szintű adminisztratív problémával találkoztunk. Tapasztalatink és a Ediker cég életében  a folyamatosan növekvő ügyfélszám miatt átláthatóbb pénzügyi rendszert vezetünk be. Ennek értelmében szabályozzuk a szolgáltatásainkra vonatkozó fizetési és lemondási feltételeket, melynek tartalmát összefoglaltuk pár sorban!

A lenti szabályozás minden ügyfelünkre egyforma mértékben érvényes!

Az Ediker által nyújtott szolgáltatások számla ellenében 8 napos* fizetési határidő meghagyásával, átutalással kell kiegyenlíteni!

A számla ellenértéket 8 napon belül kell kiegyenlíteni minden ügyfelünknek!

Amennyiben a számla nem került kiegyenlítésre a megadott időintervallumon belül, úgy cégünk felkeresi a tartozással rendelkező ügyfelet telefonon/ e-mail-en és tájékoztatja a tartozásról. A fennálló tartozásról elektronikus úton fizetési emlékeztetőt küldünk!

Amennyiben a fizetési emlékeztető kiküldetése után további  8 napon belül nem érkezik meg a számla ellenértéke, cégünk fizetési felszólítást küld ki postai úton!

Amennyiben a számla kiegyenlítése továbbra sem történik meg 5 napon belül, cégünk a 6. napon korlátozza a web- és levelező szolgáltatásokat!

A szolgáltatás felfüggesztése a számla kiállításának dátumától 22. napon, a  8 napos fizetési határidő lejárta után 14. napon kerül felfüggesztésre.

A korlátozott szolgáltatások visszakapcsolására csak és kizárólag a követelt tartozás teljes összegű kifizetése esetén történhet meg.

Amennyiben a tartozással rendelkező ügyfelünk további 8 napon belül sem egyenlíti ki a számlát, úgy cégünk megindítja a tartozással rendelkező ügyfelünknél a felszámolási eljárást.

8 napos fizetési határidő: A számla kiállításától számított 8 naptári nap !

Szolgáltatások lemondása, szüneteltetése!

Az Ediker által nyújtott szolgáltatásokat csak és kizárólag írásban (fax, postai úton) lehet lemondani!

Szolgáltatást nem mondható le, nem változtatható a kérelem dátumától visszamenőleg!

Kiszámlázott, de nem kifizetett szolgáltatás nem mondható le.

Éves fizetési gyakorisággal rendelkező ügyfeleink az aktuális év december 05-ig kérhetik a következő évre vonatkozó szolgáltatás lemondását!

 

 

 

 

 
English German Italian Romanian Russian Spanish Hungarian

Online felhasználok

Oldalainkat 3 vendég böngészi

Budapest légszennyezetség

Budapest szmogtérképe

Látogatóink száma

Tartalom találatai : 1607054